2016. július 14.

Berlinben az Amazon cég a mobil megrendelést elsőként a leggyorsabban, egy órán belül házhoz szállítja

Az Amazon Prime Berlinben még gyorsabb lett: tagjai a megrendelésüket vagy egy órán vagy egy reggel 8 és 24 óra között választható 2 órás megadott időtartamon belül megkapják.
  • A Prime Now Service ultragyors kiszállítási lehetőségei között különböző kategóriákból származó több ezer termék szerepel: napi szükségleti cikkek, csomagolt friss és mélyhűtött élelmiszerek, illatszerek, italok, elektronikai cikkek, játékok és még sok más termék.
  • A vevők a Prime Now App honlapon megnézhetik az adott címre történő szállítási lehetőséget, kiválaszthatják a terméket, és követhetik a szállítás menetét.
Új csomagolás és szállítási lehetőség az elektromos meghajtású teherszállító kerékpárokon

A 2 órás megadott időintervallumon belüli szállítás ingyenes, az egy órán belüli szállítás ára 6,99 Euro, ezek a lehetőségek  hétfőtől szombatig állnak  rendelkezésre.

A kedvelt Amazon Prime program résztvevői Németországban a prémium kiszállítás keretén belül milliós nagyságrendű termékpaletta, a Streaming Service Prime Video több mint 15.00 Németországban kedvelt filmje és videója, a Prime zenei választékból egy millió feletti zene, és az Amazon Cloud korlátlan fotókészlete közül is válogathatnak.

Ezen felül a Kindle tagjai  Németország 14 központi régiójában a Kindle kölcsönkönyvtár  több mint egy milliós e-könyveihez is hozzáférnek, ugyanígy  az Amazon Pantryhoz,valamint részt vehetnek az Amazon és a BuyVIP akcióiban, és a napi akciós vásárlásokban, mindezt egy 49 Euró/év díjért.

Berlinben a PRIME NOW az alábbiak szerint működik:

A vevők az Android és iOS  típusú mobilokon és tableteken ingyenesen rendelkezésre álló Prime Now App programban megtekinthetik a szállítási címeket, választhatnak a Prime Now több ezres terméklistájából, és követhetik a kiszállítás tényleges állapotát.

A Prime Now termékcsoportokban többek között csomagolt, friss és mélyhűtött élelmiszerek, italok, csomagolt gyümölcsök és zöldségek, a napi szükséglethez tartozó cikkek, elektronikai termékek, Kindle készülékek, könyvek,  játékok, kozmetikai termékek, DVD-k, ruhák találhatóak. A minimális rendelés értéke jelenleg 20 Euró. Ha a vevő épp nem tartózkodik a regisztrált címen, más alternatív címet is választhat. A teljes szállítási spektrum a www.amazon.de/primenow honlapon megtekinthető.

”Nagyon örülünk, hogy a Prime tagjainak Berlinben ezt a rendkívül gyors kiszállítást felkínálhatjuk. Ennek segítségével több ezer közkedvelt termék-munkahelyi irodaszerek, esti élelmiszerigény, és akár a barátok számára születésnapi ajándék is promt szállítható.” - mondotta Ralf Kleber, az Amazon Németország területi menedzsere. A Prime Now termékeinek sokoldalúsága és az új szállítási lehetőségek tovább növelik a vevőink komfortérzetét.

Az Amazon Prime Now a közeljövőben az online vásárlás egy kisebb területét fogja betölteni Berlinben. Az online megrendelés maga a berlini vásárlásoknak csak egy kis részét képezi. Az egy szállító több helyre történő utazásával viszont  több egyéni utazgatást takarítanak meg.

Berlinben az Amazon kereskedelmi partnerei az áruk vevőhöz történő kiszállítására a hagyományos eszközök mellett teherszállító kerékpárokat is beállítottak. Csomagolásra papírzacskókat vagy a mélyhűtött és hűtött áruknál hűtőtáskákat használnak. Ezeket a hűtőtáskákat a kiszállítás után a kerékpáros szállító visszaveszi, így ismételten használható. A nehezebb termékeket-mint például az italoknál használt rekeszeket- csomagolás nélkül viszik a megrendelőkhöz.

 A Prime tagjai az Egyesült Államokban, Angliában, Japánban és Olaszországban már élvezhetik a szolgáltatás említett előnyeit. Németországban még csak Berlinben van lehetőség a PRIME tagságra, de ezt később további területekre is ki fogják terjeszteni. Azok a vásárlók, akik még nem ismerik a PRIME-t, ezt 30 napig ingyenesen tesztelhetik  a www.amazon.de/prime  honlapon. Az audio és video készletet a amazon.compublica.de letölthetik..

Az Amazon Prime

Az Amazon Prime az éves 49 Euro tagsági díj fejében a német vevők részére millió termék prémium kiszállítását, több mint 15.000 film és szériasorozat korlátlan kölcsönzését, millión felüli zenei szám és szong, és a Kindle kölcsönkönyvtárból milliónál is több e-könyvhöz hozzáférést kínálja. Ezen felül a PRIME tagság korlátlan méretű fotótárolóhelyet vehet igénybe, az Amazon és BuyVIP eladási akcióinál és a napi ingyenes  ajándékokhoz 14 német központi helyen hozzáférhet. Berlinben a rendelést 1 órán belül vagy egy 2 órás időintervallumot megadva megkaphatják. Azok a vevők, akik még nem ismerik a PRIME NOW-t ,30 napig ingyenesen tesztelhetik a www.amazon.de/prime honlapon.

Az Amazon

Az Amazon.com 1995 júliusban nyitotta meg a virtuális ablakát. A cég alapelve , hogy a fókuszban a vevő és nem a verseny áll; céljuk kitalálni a kedvteléseinket, operatív tevékenységben szolgálni bennünket, és mindezt hosszútávon.1 kattintással lehessen vásárolni, személyre szabottan, első osztályú minőségben. A kiszállításban szerepelnek többek között az Amazon, ADS, Kindle, Fire Tablets, Fire TV, Amazon Echo és Alexa; ez csak néhány termék és szállító, akik az Amazon úttörő munkájában részt vesznek.

Forrás: Amazon, 2016. május
Fordította: Félegyházi Szilvia, az Élelmiszerklub Alapítvány önkéntese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kulcsszavak

1% (2) 2005 (20) 2006 (21) 2007 (62) 2008 (104) 2009 (71) 2010 (7) 2011 (161) 2012 (1002) 2013 (403) 2014 (309) 2015 (306) 2016 (261) 2017 (142) 2018 (35) adalékanyag (3) áfa (3) áfonya (3) agrárium (196) Agrármonitor (6) akciós újság (16) AKI (811) Aldi (9) alkohol (10) állat (50) állateledel (4) alma (60) Amazon (3) Amerika (75) AMI (41) ár (41) árak (24) árbevétel (28) Argentina (3) árpa (15) ásványvíz (15) AT REL (32) Auchan (2) Ausztrália (4) Ausztria (135) bab (32) bárány (41) baromfi (135) bébiétel (1) befőzőszer (1) BellResearch (1) bimbóskel (1) bio (37) birsalma (4) BMI (1) bodza (3) bogyósok (4) Bonduelle (1) bor (129) borjú (18) borsó (18) Borsodi (1) brokkoli (10) BSI (59) Bulgária (1) Bunge (3) burgonya (60) búza (100) büfé (1) CBA (1) cékla (26) cereália (1) Chile (2) cikória (1) címke (8) Ciprus (1) Coca-Cola (1) convenience (1) Coop (1) cukkini (3) cukor (41) cukorka (3) cukorrépa (7) Csehország (5) cseresznye (26) csirke (80) csokoládé (8) csomagolás (10) Dánia (1) Danone (1) decilisek (1) Dél-Afrika (4) Destatis (6) dezodor (1) diétás (1) digitális (3) dió (38) direkt marketing (1) diszkont (1) divat (1) dohányzás (1) Dreher (1) Drogerie Markt (1) e-szám (1) EAFRD (9) édesítőszer (2) édesség (14) Édességgyártók Szövetsége (3) éel (1) EFKO (1) ÉFOSZ (1) egres (8) eladáshely (1) élelmiszer (285) élelmiszer-biztonság (16) élelmiszeripar (17) Élelmiszerklub Alapítvány (60) előadás (1) előírás (16) energiaital (5) eper (28) Erasmus+ (28) értékesítés (2) ételízesítő (2) Étkezési szokások (1) étolaj (5) EU (15) EUFIC (14) Európai Unió (215) fagylalt (4) Fanta Trendriport (3) Fehér Könyv (1) fehérrépa (1) feldolgozás (1) felmérés (2) felvásárlási ár (741) Female Farmers (19) fenntartható fejlődés (2) fenntarthatóság (4) férfiak (1) fesztiválok (1) fiatalok (44) foglalkozás (1) fogyasztás (52) fogyasztói ár (36) fogyókúra (2) fokhagyma (42) Franciaország (11) Fresfel (1) Frischeparadies (1) friss (11) friss húskészítmények (5) Frutura (1) funkcionális élelmiszer (2) fűszerek (5) fűszerpaprika (5) gabona (60) galamb (5) gasztronómia (5) gesztenye (13) gesztenyekrém (1) GKI (2) gomba (30) Google (1) görögdinnye (23) Görögország (2) grafikon (1) Greenpeace (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyártók (3) gyerekek (5) gyorsfagyasztott (3) gyümölcs (78) gyümölcslé (12) HACCP (1) hal (7) háztartási vegyiáru (1) háztartások (8) Heineken (1) helyi (1) Heumilch (1) hipermarket (2) Hofer (4) Hogyan készítsük (1) Hollandia (3) honlap (1) Horvátország (2) hungarikum (1) Hungary-Meat (2) Hungrana (3) hús (13) húskészítmények (5) húsvét (6) IAASTD (1) ICG (1) idősek (1) import (2) innivaló (2) interjú (1) Internet (10) Interspar (3) intervenció (1) Ipsos (1) irányelv (13) iskola (1) ital (2) jeges tea (1) jégkrém (11) joghurt (5) jövedelem (3) juh (47) K+F Konzervkutató (1) kacsa (61) kajszibarack (19) kakaó (1) kakas (21) kampány (1) káposzta (49) karácsony (5) karalábé (34) karfiol (43) Kärnten (2) kávé (7) kecske (18) kefír (1) keksz (5) kelbimbó (13) kelkáposzta (20) keményítő (1) kenyér (11) képzés (13) kereskedelem (70) kereskedelmi márka (10) kereskedő (1) kereső szavak (1) kertészet (11) készétel (1) ketchup (1) kézműves (6) kiadások (4) Kidcomm (1) kínai kel (13) kiskereskedelmi cenzus (2) Kiskereskedelmi Index (47) kistermelő (160) kommunikáció (2) konzerv (1) Kopint-Tárki (7) kozmetikum (1) köles (2) környezetbarát (3) körte (46) közétkezés (1) közterület (1) KSH (1368) kukorica (106) KutatóCentrum (1) külkereskedelem (22) Label Rouge (1) láncok (13) Ländle (2) lángos (1) Lekkerland (1) lekvár (4) lencse (15) Lengyelország (4) leves (1) LGV (1) liba (61) Lidl (7) liszt (4) (1) logisztika (1) Macedónia (1) magyar (20) mák (21) malac (8) málna (15) malomipari termék (2) Málta (1) mandula (15) margarin (5) marhahús (77) márka (70) márkahűség (2) marketing (78) Mars (2) Masmi (1) MÁSZ (1) MÉ Magyar Élelmiszerkönyv (38) MÉBiH (14) média (2) MÉDOSZ (1) meggy (26) méh (5) Merkur (3) Metro (1) méz (48) mezőgazdaság (9) mikulás (1) mobil telefon (1) Mogyi (1) mogyoró (13) Müller (1) müzliszelet (1) Nagy-Britannia (6) Nagybani Piac (5) nápolyi (1) napraforgó (18) naspolya (1) nektarin (6) Németország (84) nemzetközi (5) Nestlé (2) Nielsen (61) nők (25) nrc (2) nyomonkövethetőség (3) nyugdíjasok (2) nyúl (29) OÉTI (3) október (4) olaj (3) olajos növény (4) Olaszország (7) online (3) Oroszország (12) öko (17) ökológia (1) ökotermékek (3) Örményország (1) őstermelő (4) őszibarack (26) padlizsán (12) palacsinta (1) paleo (1) pálinka (1) pályázat (33) Pápai Hús (1) paprika (51) paradicsom (57) paraj (1) parasztgazdaság (29) pazarlás (3) pékség (1) péksütemény (10) pénzügy (12) Penny Market (4) petrezselyem (25) pezsgő (4) piac (9) piackutatás (5) Pick (3) piskóta (2) Piszkei Öko (1) plakát (2) Planet Retail (1) póréhagyma (16) Portugália (3) POS (1) PR (1) praliné (1) PricewaterhouseCoopers (2) Progresszív magazin (12) pulyka (64) puszdeli (1) PWC (8) rágcsálnivaló (1) Reál (1) reggeli csemegék (2) regionális (11) reklám (4) rendezvény (8) repce (4) Research International Hoffmann (1) retek (26) Rewe (3) ribizli (7) Riceland (1) ringló (3) rizs (5) Románia (10) Rondo (1) rozs (12) rövid ellátási lánc (33) sajt (26) saláta (28) sárgabarack (20) sárgaborsó (10) sárgadinnye (18) sárgarépa (45) sertés (89) sertéshús (71) SGS (11) ShopperTrends (3) Sikertermék (1) Slow Food (2) Small Food Business (47) (2) sóska (20) sör (20) Spanyolország (9) Spar (5) spárga (23) spárgatök (16) spenót (27) Steiermark (4) Stilton (1) Sutterlüty (1) sűrített tej (1) sütőipari termék (2) sütőtök (1) Svájc (2) Svédország (1) szabadalom (1) szabadidő (1) szaloncukor (1) szamóca (18) száraz tészta (2) szarvasmarha (53) szeder (5) szénatej (2) Szerbia (2) Szilasfood (2) szilva (21) Szinapszis (1) színezék (1) Szlovákia (16) Szlovénia (1) szója (13) Szonda Ipsos (14) szőlő (20) találkozó (18) tanulmány (15) tápérték (1) táplálkozás (18) Tárki (1) tartósított élelmiszer (1) tea (3) technológia (1) tej (142) tejföl (3) tejpor (5) tejtermék (26) termelői piaci ár (294) Tesco (3) testápoló (1) testsúly (1) tészta (2) Tirol (8) tisztítószer (1) TNS (12) tojás (102) Tolnatej (1) torma (20) tökmagolaj (1) tönkölybúza (6) Törökország (5) tréning (7) túró (2) tyúk (56) uborka (43) Ukrajna (3) Unilever (2) üdítőital (8) üzletek (14) üzletválasztás (5) vaj (7) vállalkozás (81) válság (7) vásárlás (51) Vásárlóerő Index (1) védjegy (6) vega (1) vegán (2) vendéglátás (2) VHT (1) videó (34) világ (499) Visegrádi (1) víz (2) vonalkód (1) Voralberg (7) vörös káposzta (19) vöröshagyma (59) WHO (1) Wien (5) zab (3) zeller (34) zene (1) Zimbo (1) zöldbab (14) zöldborsó (20) zöldhagyma (19) zöldség (85) Zöldségek Zöldfüzete (19) zsír (4) zsiradék (1)

Tudástár Archívum